torsdag 5 maj 2011

"Stilettos and broken bottles"

Lilla Hera, om jag inte minns helt fel.

Veckan springer förbi och den handlar mest om jobb faktiskt. Både åt höger,vänster upp och ner.
Jag är och har varit valpvakt några ggr den här veckan, och dom är makalöst söta. De har precis kommit på vad man ska använda benen till och fått öppna sina små blå ögon. Nästa vecka lär de nog ha fått ordning på alla fyra ben, för att inte tala om när de snart lärt sig springa! Så nu söker Eric's familj hem åt alla sina små, vet du någon som är jaktintresserad och söker hund? Hör av dig, eller gå in på Hunden Enja's fan page på facebook och lämna ett meddelande där.

Annars slåss jag som vanligt med vården. Ett ständigt återkommande kapitel. Jag har fått min behandling, och har precis påbörjat första kartan med tabletter. Men samtidigt så måste jag få nya smärtstillande, och det är inte det allra lättaste. Imorgon ringer läkaren och då hoppas jag verkligen att jag kommer att få det som jag behöver ha det.

Egypten-resan är under planering och närmar sig med stormsteg. Jag ska försöka få iväg en beställning till Forex på Arlanda så att vi kan få växla in lite pengar där när vi kommer fram med bussen. Annars vet jag faktiskt inte vars närmaste Forex är? Men Arlanda känns bra ändå, det lär inte ta så himla lång tid att växla pengar (hur många lär köa 05:30 på morgonen?). Erika på jobbet tipsade om flera båtresor med snorkling som vi kanske ska försöka att ta oss iväg på, havet ska visst vara kristallklart, så att till och med amatörer kan se fiskar!

Men nu ska jag försöka få i mig någon mat och sedan blir det att försöka sig på att sortera lite fler skåp i lägenheten, jag hade verkligen ingen aning om hur mycket skräp man kan få in i en etta!

1 kommentar:

  1. Du kan ju även växla på din bank här i stan. Bara man säger till i förväg. Annars tror jag att forex öppnar klockan 6 på morgonen på arlanda :) Sällan kö där :)

    SvaraRadera