onsdag 11 maj 2011

Känner mig otroligt sugen på paj!

Har tillbringat hela förmiddagen med att hänga tvätt och promenera min familjs hund Duchess. Föräldrarna är på Turkiet-resa, så jag och min bror tar hand om hunden. Jag passar även på att låna deras tvättmaskin, så att jag kan få hänga kläderna utomhus! Enda nackdelen med att hänga tvätten ute är... Spindlar! Jag håller mig gärna på behörigt avstånd från spindlar, och konfronterades med sommarens första idag. Jag skötte mig ganska bra, och lyckades transportera den bort från min tvätt utan att behöva ha ihjäl den eller för den delen lyckas dö av panik.
Tyvärr (eller inte så tyvärr egentligen men) så får jag ingen paj till middag utan det blir en Ceasarsallad, men det är minst lika gott!

Ikväll väntar modevisning på nola, med Anton och hela hans klass som ska visa upp sina final-arbeten efter tre års utbildning. Så det är nog tid att sätta fart om jag ska kunna hinna med allt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar