tisdag 17 maj 2011

Shopping!

Kan vara väldens bästa överlack!


Make up store microshadow tuch
Make up store cybershadow valley
Make up store lipstick malibu sheer

Make up store microshadow city jungle
Jag och fröken Westin gjorde staden osäker igår och jisses så mycket jag lyckades släpa hem, men det var det värt! För övrigt hittade jag ett make up store-kort laddat med 500kr som jag inte visste att jag hade i en neccesär. Hur ofta händer en sån sak egentligen?

Så jag har fyllt upp sminkväskan inför sommaren, köpt mig en ny klänning inför egypten. Laddat batterierna och Eric har bokat om så att vi åker redan på fredag istället för på lördag med bussen. Veckan blir mycket stressigare än vad jag väntat mig, men nu är det bara att kasta ner sakerna i resväskan och åka! Eller jag vill att det ska vara så enkelt iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar