fredag 29 april 2011

"Control your poison babe, roses have thorns they say,"


En en dag i solen på Saras balkong, Zelda, Sara W och jag.

När bilen packades full och Anton flyttade från landet till staden!
(Sara hann bli knäpp någonstans halvvägs in i flytten)

Lite bilder från den senaste veckan. Tyvärr har det inte hunnit bli så himla mycket då jag jobbar helt fantastiskt mycket nu. Jag är på 15 dagar ledig två av dem och det är inte helgen. Men pengar är otroligt motiverande!
Idag väntar löpning eller promenad (beror på hur magen känns) runt höglandsjön med Josef. Blev inspirerad när han och Rickard hade sprungit över milen igår samt att Eric också håller på mer med konditionen nu. Men jag fick stränga order från Eric att inte försöka mig på nånting i Josefs tempo (som håller på med idrott på elitnivå), så jag väntar med spänning på hur det här ska gå.
Rensandet av lägenheten går strålande. Jag har hunnit slänga ut mer än hälften av min garderob och insåg att det var SKRÄP. Så nu har jag hälften kvar där. Städskåpet kvar i hallen (hur mycket kan det finnas att rensa ut?) sen är hallen helt klar och Eric har börjat med köket. Så allting går framåt, kanske inte så fort som jag hade önskat, men man kan inte få allt som man vill ha det heller.

Nästa vecka är jag förste valpvakt i början av veckan. Erics föräldrar börjar jobba och jag känner att det kommer att bli ett skönt avbrott i allt arbetande.Bara att jag i helgen får jobba på hemtjänsten ist för mitt andra jobb kommer nog att göra sitt till också. Dock är det långa pass... Men jag försöker tänka att det är mer pengar.

Men nu åter till utrensningen av kläder, för snart ringer väl josef och då borde jag vara klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar