onsdag 22 juni 2011

"Sjunger för mig själv fastän jag vet, att sånt kan kallas ensamhet"


Idag har jag varit till salongen som både boostar egot, psyket och välbefinnandet. Jag är en trogen kund och jag tycker att det där med frisörer är så himla knepigt. Hår är för mig nummer 1 i det yttre. Ser mitt hår ut som skräp så går jag nästan inte ut- notera nästan. Men är håret fint så vill jag nästan springa ut och vråla att idag är en fantastisk dag- notera nästan även här. I alla fall så är det ny färg, fin form och alldeles sådär perfekt. Samt att det luktar gott. Yay!

Idag väntar tvätt, tvätt och åter tvätt. Innan jag och "kollegorna" tar oss ett vinglas eller två och det blir sådär som det bara kan bli när det är "kollegorna" samlade.

Allting är i fas och det var längesedan jag kände mig så spirande glad som nu.


Ps. Min Eric är den bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar