onsdag 29 juni 2011

"Ba ba ba!"







Idag bakar vi för fullt. Eric fyller år imorgon (30/6) och jag har lätt för att bli liiiite manisk när det gäller fika. Jag kan baka hur mycket som helst och fylla varenda millimeter av kyl-frys och skafferi med kakor och bakverk. Helst ska gästerna se ut som den tjocka katten ovan när de går hem (som för övrigt inte är fullt sådär tjock, bilden är inte alltför smickrande...) , då är jag nöjd. För att det ska vara möjligt så bakar jag massor. Just nu har jag precis fått hallon-macarons, drömmar och kola-marshmallow-brownies färdiga då återstår "bara" alla cupcakes och om jag ska slänga ihop någon tårta. Utöver det blir det smörgåstårta och "Budapest"-rulle. Förhoppningsvis så blir gästerna fullt så tjocka som de vill bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar