onsdag 27 april 2011

"Turn back time"

Två stycken, av den understa kudden, fick jag med mig hem. (Tack Max!)
Nr 228

Nr 222

Nr 221

Igår åkte jag och Sara W för att shoppa. Efter djuriskt mycket arbete kände jag att det var tid att spendera iaf lite pengar. Men som tur var så har vi haft försäljnings-tävlingar på jobbet och då vann jag 200kr i presentkort, som spenderades på två fina kuddar från indiska. Tack!
Efter det inhandlades det några nagelack (blir snyggt till brännan efter egypten-resan, mindre än en månad kvar!) och solskydd från clinique.
För de som inte riktigt hängt med i svängarna så har jag och Eric köpt oss en sista minuten till Egypten den 22Maj. Vi hade tänkt åka till Turkiet, men fick en billigare resa (det är helt galet att det ens fanns en resa till det priset) till Egypten så då slog vi till. Nu är det bara resan till Stockholm som måste bokas och sen åker vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar