tisdag 12 juli 2011

"Welcome to the jungle"

Egypten Giftun Island
Jag har börjat inse hur ensidig min kost är då Eric är på vift. Jag lever just nu på följande; Fiber tunnbröd, kallskuren lax, jordgubbar, rabarber, vindruvor, kvarg, koffein och grönt té. Det kan inte vara så hälsosamt i längden, Eric kom hem!
Jobbade halv dag och då var det stekande varmt, tänkte ta till vara på resten av dagen men under den tid det tog för mig att "ladda" upp med proviant för en eftermiddag i solen (max 15min) så han det bli kolsvart på himlen, varpå den sedan öppnar sig för att ösa ner hagel, regn, åska och massor med blåst. Men skam den som ger sig! Så jag knöt på mig löparskorna och gav mig ut för att "göra" höglandssjön. Det finns enligt mig inget bättre än kombinationen; regn+löpning+rock i öronen+ blodsmak i munnen! Tjoho! Jag hoppas (nästan) på regn imorgon också så att jag kan ta en vända till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar