måndag 11 juli 2011

"Vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här. "

(ungefär såhär känner jag mig!)
Idag åkte Eric till Strömsund och blir borta i fyra dagar. Det firade (läs: "när katten är borta dansar råttorna på bordet") jag och de två katterna med att göra minsta nödvändiga och slappa. Förutom att jobba, det är sådant man visst måste göra säger dom som vet.
Fikat med Malin har jag gjort, vi räknade ut att vi inte setts sedan hon åkte till Malawi och det var alldeles för längesedan, så vi tog oss en fika. Efter det gjorde jag, Sara och hundarna höglandsjön och nu sitter jag med min kerastase inpackning (som för övrigt är helt fantastiskt och osannolikt bra) i håret och bara myser. Lite kvällsfika och fotvård på det här, renbäddning i sängen och en bra bok... Sen är det komplett! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar